הדיל של שאמה הכהן? "חניה חינם תמורת פתיחת מחסומים בבני ברק"

איתי גדסי 1 Comment on הדיל של שאמה הכהן? "חניה חינם תמורת פתיחת מחסומים בבני ברק"

השערוריה הבאה: "לא יכול להיות שחוסמים לנו את הדרך עם בטנודת ברחוב יהודה הנשיא בבני ברק" כך אומר ראש עיריית 'רמת גן' החדש כרמל שאמה הכהן. ייתכן ומדובר במנוף לחץ כנגד עיריית 'בני ברק' שמעוניינת שתושבי בני ברק אינם ישלמו על חניות בפארקים ברמת גן

ראש עיריית רמת גן החדש, כרמל שאמה הכהן צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית 'רמת גן' החדש ח"כ לשעבר כרמל שאמה הכהן, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת מני גרא. ראש העירייה החדש שוחח על הצהרתו האחרונה על תשלום על חניות באזורי הפארקים לאזרחים שאינם תושבי רמת גן, ובקשת פתיחת המחסומים ברחוב יהודה הנשיא.

ראש עיירת רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הצהיר לאחרונה כי החניונים בספארי ובפארקים בתחומי העיר רמת גן, יהיו בתשלום לכל אדם שאינו תושב העיר. תושבי הערים הסמוכות הביעו תמיהה על ההחלטה, המקומות משרתים גם את הציבור החרדי בבין הזמנים ולמה להשית עליהם פתאום תשלומים כאלה.

בראיון למני גרא, הסביר ראש העיר את החלטתו: "רמת גן נקלעה למצוקה תקציבית, ההחלטה על החניונים היא בגלל שזה אחד ממקורות ההכנסה".

בתגובה לדברים, אמר עו"ד מורגנשטרן למני גירא: רואה בהחלטה על החניונים ברמת גן, פגיעה בתושבי בני ברק. מחר ראש העיר רובינשטיין ייפגש עמו". על איזה מטרדים של העיר השכנה הוא מדבר?? שאל.

בהתייחסו לסוגיית סגירת פארקים לתושבי בני ברק, אמר כרמל שאמה הכהן: "לא אסגור את פארק במרום נווה. יש נושאים על הפרק שצריך לסדר. פנינו לשלום ולא למלחמה".

השערוריה הבאה! ראש עיריית רמת גן מודיע בראיון למני גירא בקול חי: בני ברק תצטרך לפתוח את המעבר מרמת גן לגהה "לא יכול להיות שחוסמים לנו את הדרך עם בטנודת ברחוב יהודה הנשיא בבני ברק".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    צודק, ולא למען רמת גן אלא למען תושבי בני ברק
    שהעומס נופל על רחובות כמו דסלר וגרוסברד
    שלא מתאימים לנפח תנועה כזה
    והדבר מסכן חיי אדם